Top IT - Business analýza

Business Analyst (Platform)

SR - Bratislava
Forma spolupráce: trvalý pracovný pomer, externe (živnosť/sro)

Štart projektu 1.8.2024

Dĺžka projektu Do konca 2024 + opcia

Vyťaženosť Full-Time

Denná sadzba (bez DPH) 280* - 320 EUR / MD

Požadovaná prax 3 roky

Požadovaný jazyk Anglický

* Sadzba v závislosti od relevantných skúseností

Náplň práce

Do tímu pre nášho dlhodobého partnera hľadáme skúseného obchodného analytika s dobrými znalosťami procesov zákazníckej podpory a automatizácie. 
 
Ideálny kandidát by mal mať skúsenosti v oblasti zákazníckej podpory a základné znalosti o technológii chatbotov, pričom náklonnosť k riešeniam s umelou inteligenciou je významnou výhodou.
 
Zodpovednosti:
  • Analyzovanie a dokumentovanie procesov zákazníckej podpory, identifikácia oblasti na zlepšenie a automatizáciu,
  • spolupracovanie s multifunkčnými tímami na vývoji a implementácii riešení automatizácie zákazníckej podpory,
  • poskytovanie poznatkov a odporúčaní na integráciu technológie chatbotov do pracovných postupov zákazníckej podpory,
  • prispievanie k skúmaniu a vývoju riešení pre zákaznícku podporu založených na umelej inteligencii.
 

 

Poznámka

Seniorita: Medior / Senior

Rozsah trvania spolupráce: skúšobná doba 3 mesiace, pri vzájomnej spokojnosti možnosť pokračovať.

Spôsob spolupráce: onsite / remote čiastočne po dohode.

Termín nástupu: ASAP / 1.8.2024

 

Technické požiadavky

Kľúčové požiadavky:
  • Preukázateľné skúsenosti ako obchodný analytik, najmä v kontexte procesov zákazníckej podpory.
  • znalosť automatizácie zákazníckej podpory a schopnosť analyzovať a optimalizovať pracovné postupy podpory,
  • základné znalosti technológie a riešení chatbotov (výhodné, ale nie povinné),
  • afinita k riešeniam umelej inteligencie a schopnosť prispievať k iniciatívam v oblasti podpory založenej na umelej inteligencii.